jahaja




Då är jag en laptop-dekoration rikare. Vi hade julklappsbyte efter jobbet idag och då fick jag en döskalle man ska dekorera laptopen med.

Börjar seriöst tro att jag lider av någon form av sömnproblem nuförtiden, hela den här veckan har jag somnat runt halv 3 på natten. Ingenting hjälper, kolla film, läsa eller bara ligga. Tror det kan vara för jag har typ tusen saker som snurrar i min skalle hela tiden som jag inte kan sluta tänka på, idag har jag gått en promenad på en timme så förhoppningsvis somnar jag tidigare ikväll.

Det här kommer bli en lugn helg, idolmys imorgon och på lördag ska vi ha julbord.
Snart ska jag och widin kolla tandläkaren 2, vi såg ettan igår och äntligen har vi hittat en okej skräckfilm!

Kommentarer
Postat av: widin

haha, vi hade hittat en okej skräckfilm tills dom förstörde allt!

2009-12-11 @ 08:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback