mitt 2009



Januari:



vi var nere i thailand och levde la dolce vita

Februari:



det blev många fester när vi kom hem

Mars:



Som sagt.

April:



Det blev varmare och vi firade påsk i kroatiska föreningen.

Maj:



Gabi hade en SJUKT rolig 20 årsfest, med strippor och allt.

Juni:




Det var varmt så när jag inte jobbade hängde vi i sundbyholm.

Juli:



det blev några sommarfester och utgångar men eftersom jag gick på sommarschema jobbade jag mest.

augusti:



Sanna bjöd med mig på årets bästa upplevelse, U2 på ullevi i göteborg.

September:



jag och sanna blev sambos.

oktober:



emma och jag hade världens bästa 20 årsfest

November:



jag blev väldigt full på jennys 20årsfest

December:



vi festade järnet på juldagen hos gabi.


Ja, det här är inte allt som har hänt under månaderna men var tvungen att välja ur lite. Sen har vi Fat joe konserten, Kos, alla 20 årsfester mm.

Det har varit ett underbart år med massor av fest och nya äventyr och jag hoppas att 2010 blir lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback