samtal om tiger woods otrohet



Jag: Alltså den dagen Seal och Heidi Klum gör slut tappar jag tron på kärleken.


Förutom att oroa mig för andra personers kärleksliv gör jag inte speciellt mycket på dagarna. Jag vet att jag borde ta mig ner på stan och köpa julklappar men jag har inte riktigt orken. Så på lördag ska jag och Gabbsan ta tag i det.

Idag ska jag spela badminton, hälsa på cissi på hennes jobb, baka julgodis med gabi och äta middag med henne. Kvällen kommer såklart avslutas med paradise hotel som jag nästan har blivit sjukligt besatt av.

Min egna tolkning av paradise (som jag drog för en på mitt jobb häromdagen):

Cimon med C är störtskön och antagligen bisexuell.
Greta är så tråkig att klockorna stannar.
Catja är en riktig bitch som kontrar all kritik med "ni är bara avensjuka".
Andreas är en tönt som tror han är både snyggare och smartare än vad han egentligen är.
Anneli är bara tråkig.
Kristoffer är urgullig och verkar vara världens snällaste kille, trots att han är bartender.
Jackie är 100% sig själv och 100% trög.
 Patrik är en hobbit som inte har fått ligga på länge. 
Erika är skön på det sättet att hon är den enda där inne som INTE tar det här på liv och död. Jag menar shiit, vad hände med folks självdistans efter den första veckan?!
Stefan tror bara att han är en riktig schtekare som kan få vem han vill. (och droppa linnerna med för smala band och kjolen)

Och sen har vi Rami.. Vem är så DUM att man går in i ett hus där det handlar om att komma på god kant med alla och det första han gör är att prata skit om allt och alla och säger till en person att han vill ha ut den och den, när personen bor med en av dessa personer och är bästa kompis med de andra? Jag menar shiiiit..

Okej, jag är lite besatt.

Kommentarer
Postat av: rogic

hahahah jag trodde att du skulle skriva något vettigt i bloggen, men självklart handla det om något ointelligent !

2009-12-16 @ 11:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback