without you, i'm nothing.



Jag kommer snart bli en cykelägare. Hittils har jag alltid varit emot att cykla eftersom jag hatar det men nu har jag hittat en cykel till ett bra pris och då kan man lika gärna slå till.


Det är så segt att bara gå och vänta på helgerna, vardagarna är inte roliga längre. På fredag ska vi fira den sista som fyller år det här året. Hittils har det varit spännande födelsedagar, gabi som fick två strippor, sannas där jag och sanna deckade på varsin plats på golvet i våran lägenheten när vi kom hem, min och emmas som var underbart rolig, jennys där jag har en minneslucka på 3 timmar.


Vi får se vad som händer på fredag. Först måste jag avklara en jobbdag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback