18 karat gold wouldn't fill the hole




Det börjar bli dags att jobba känner jag. Finns ingenting mer tråkigt än att bara gå hemma hela dagarna. Igår var en annan sak, då var jag bakis och när jag är bakis kan jag vara sängliggande i flera timmar. Det var jag också igår, gick inte upp ur sängen på nästan hela dagen. Galet skönt.

Idag hann jag bara vakna innan jag skulle iväg, ner på stan och fika med Widin och Mänty. Efter det gick vi en snabbis på stan och tillslut hem till Widin där vi kollade på resor till Kos.

Ikväll ska jag se programmet som alla mina vänner talar om, familjen annolunda. Vet inte vad som händer resten av veckan, måste ta tag i mitt rum någon dag iallafall.

Mindre roligt inlägg men så är det när det inte finns nått vettigt att skriva.


(så var det de där med att INTE hamna på vimmelbilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback