ankomsten hem 6 imorse




(Jag håller på att hänga av mig jackan i hallen samtidigt som jag nynnar på always look on the bright side of life)
Mamma: Josse..Vad gör du?
Jag: Öhm.. Jag anländer.
Mamma: Var har du varit?
Jag: Ute óch gått.
Mamma: Klockan 6 på morgonen?!
Jag: Jahaa, jag menade att jag har gått hit. Innan det var jag på efterfest.


Det var inte lika kul att vakna idag som det var igår, vaknade klockan 8 efter 2 timmars sömn. Låg och frös hur mycket som helst så jag tappade upp ett bad och låg där för att sova. Sen vaknade jag 3 timmar senare med¨händer och fötter som en 90 åring.

Väldig lyckad kväll. Förfest hos Cissi och efter det utgång. Innan igår var det jättelängesen jag var ute på en onsdag men det var över förväntan. Jag och Widin dansade som om det inte fanns någon morgondag. Efter krogen gick vi på efterfest hos en kille som hade världens konstigaste lägenhet. Plus att han hade möblerat den som ett mongo.

Just nu är jag bara trött men vet att jag måste packa, för imorgon åker jag till spanien. Ikväll ska vi ha moffkväll med film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback