"här står jag och runkar"




Jag har precis kommit hem från en av de roligaste bilturerna. Vi spolar tillbaka till början av dagen: Dagen började med en fika på waynes med Emma, Gabi och Cissi. Hann vara hemma i en timme innan jag och Widin åkte till tuna park. Det gick väldigt fort, båda är panka då blir turerna där oftast korta. Efter det middag på Mcdonalds och sen hem till Gabbsan. Där bestämdes det att vi ska på kryssning i början av april och att vi ska åka till boda borg på lördag! Ah jag längtar, just nu mest till boda borg för dit har jag velat åkt i över ett år nu.

När vi var klara hos Gabi gled vi över till Jenny, där kikade vi lite på Kos resor.

Nu till det roliga, vi avslutade aftonen med drive in på Mc donalds (ja vi var sugna på hamburgare) så vi kommer och tänka på ett gammalt Peter Magnusson skämt. Där mummlar han ord som "Ska vi knulla" och när personen frågar va säger han "Heter du Ulla?" (testa mumla det så fattar ni )

Vi bestämde att vi skulle köra "Här står jag och runkar" och när han säger va säger man: har ni munkar?


Ja, vi gjorde det men tyvärr sa han bara "Okej då kan ni köra fram till luckan!"
Antingen tyckte han inte att det var nått konstigt att någon stod och runkade i drive-in'en eller så hörde han inte vad jag sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback