"jaha nu har man ätit upp lille skutt"




Nu är jag hemma från en vecka på lanzarote med familjen. Det var jag, pappa, bea, emelie och marcus som åkte. Vi hade bra väder, rött band runt armen så allting var gratis och väldigt bra sällskap. Dagarna bestod av det vanliga när man är på charter, sol - bad, spela kort, se på shower och spela biljard.

En rolig vecka men det är skönt att vara hemma och veta att man inte ska åka bort på ett bra tag. Jag är trött på att flyga, vänta och tillochmed på att sola.

Ikväll ska jag fira alla hjärtans dag med mina älskade singelkompisar, vi ska handla hem mat till gabi och äta tre rätters. Jag hade tagit förgivet att vi skulle supa ikväll, jag hade tillochmed köpt med mig abolute vodka men de andra ville ta det lungt. Som tur är har jag min vapenslagare Widin som följer med mig ut i dimman ikväll! (bara det inte slutar som förra gången)

Ha en bra dag mina kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback