Leona Lewis - Run



Jag trodde aldrig jag skulel säga det men den
här versionen är nästan bättre än snow patrols. Ruskigt fin är den.

Dagen har gått åt att kolla film hos cissi, vi köpte med oss sushi, cheesebolls och colla och slog oss ner i hennes soffa i några timmar (blev sisådär 6 timmar men)

Just nu håller jag på att lägga över allting från den här datorn till min externa hårddisk, för imorgon får jag en bärbar ator. Som jag har längtat, nu kommer jag aldrig mer behöva gå ur sängen när jag är bakis.
Jag har typ 16456 filmer så det tar lite tid, på det har jag laddat upp bilder från thailand på både facebook och bilddagboken, så jag är måttligt trött nu.

Ska fortsätta med mitt evighetsarbete, kommer dock vara värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback