nattsyssla



Stänger du av mobilen när du sover?
nej, det behövs nästan inte, vaknar inte av den iallafall

Vem såg dig senast naken?
säger som gabi, skriver inte ut det här,haha.

Hur såg du ut på högstadiet?
ångest när man tänker tillbaka, som ett drägg kan man säga.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
tror de flesta som ser mig som social.

Har du celuliter ?
jovars.
 
Biter du på naglarna?
nej, har aldrig gjort heller.

Har du något handikapp?
dåligt minne, haha.

Är det rädd för att få hängbröst?
nej men skulle dom se ut som tomma ärtpåsar efter jag har ammat så kommer jag operera dom.

Svär du?
väldigt mycket, speciellt i trafiken.

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Har aldrig träffat dom.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
sallad, och nej inte för att vilja låta nyttig men jag älskar sallader.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
blodpudding eller lever.

Har du blivit arresterad?
nej.

Är du rädd för Securitasvakter?
nej.

Har du någonting att dölja?
tror alla har saker dom väljer att hålla för sig själva.

Ljuger du?
ja men endast i nödfall, och då hatar jag det.

Har du kysst en polis?
nej.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
ja, om det skulle krisa inte för att han är en slöjävel.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
shit vad svårt. "skins" tror jag på nått, men ändå inte. men skins säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback