Streaplers- Till min kära





Det kom någonting negativt från resan till lanzarote - jag har börjat lyssna på dansband. Marcus och Emelie spelade det hela veckan och nu sitter jag själv och sjunger till låtarna. Favoriterna är "Du gamle indian" och "Till min kära"
Ja, jag är en jävla tönt.

Alla hjärtans dag var dundermysig, vi lagade  tre-rätters middag och mös hos gabbsan. När klockan närmade sig 8 delade vi upp oss, jag, widin och emma åkte till widde för att förfesta. Eller jag och widin förfestade, emma skulle jobba. Krogen var rolig, den bäste synen måste havarit mig och widin i "vip rummet" dansande bland BARA 90:er.

Kom hem och skulle börja fylleskriva i bloggen, som tog typ 30 min för jag skulle inte ha några felstavningar. Sen somnade jag med datorn i knät och vaknade 9 i morse av att jag höll på att dö av törst.

Idag tänker jag ligga i min säng och se alla Mysteriet på greveholm- avsnitt. Hann med 2 igår så 22 kvar!
(Egentligen måste jag städa mitt rum och packa upp också, men det förtränger jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback