stripped down to the bone



3 timmars sömn och att jag har jobbat idag har resulterat i att jag är helt slut. Skulle kunna somna här och nu om jag så ville. Trots att jag vet att jag ska upp 6 på morgonen kan jag inte låta bli att "bara" se ett till avsnitt av skins och avsluta allting med en film.
Igår såg jag Parik 1,5 och den var så jävla bra. Satt här i min ensam och skrattade högt flera gånger.

När jag väl bestämde mig för att sova kunde jag inte somna, istället låg jag och tänkte på allt möjligt. Ett bra sätt att rensa skallen på.

Ikväll ska jag träffa Gabi, sanna, Fors och Nattis. Vi ska hem til Fors. Imorgon blir det boda borg och sen vet jag inte.

Ser ut som en lugn helg iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback