walk the streets of love and they're full of tears




Trots att jag hade inställnigen "lagom är bäst" igår gick såklart allting överstyr iallafall. Det kan ha med att göra att micke tvångsmata mig med ren sprit, det var dricka eller bli mördad. Det kan också ha med att göra alla de andra tusen shotten vi drack, jag vet inte.
Idag har jag varit nästintill självmordbenägen av bakfylla, definitivt en top 3. Illamåeende och en jävla huvudvärk, plus att det känns som jag ska somna när som helst.

Jag har varit på födelsedags firade av min mormor på dagen och lite senare bakfylle mat  med Emma och Cissi. Min dag har alltså gått till att äta, känns det som.


Det var en riktigt kul kväll igår iallafall, på sätt och vid har jag saknat krogen här i eskilstuna. Men jag kommer väll hinna ändra den åsikten om 2 utgångar till.

Nu ska jag se film, vet inte vilken än men jag orkar inte göra någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback