I got a hunger and I can't seem to get full



Jag har nästan inte spenderat någon tid alls hemma sen ankomsten från thailand. Igår åt i lunch på waynes, alla tjejer samlade (utom nattis) och efter det hängde vi hos emma, tills iv åkte till Johanna. Där skulle vi ses film, både jag och widin är fortfarande jetlaggade, det tog 30 min in på stepbrothers innan jag somnade. När jag vaknade var ögonen helt rödsprände och klockan var 10 på kvällen. Vi var dödströtta.
Gick och la mig såfort jag kom hem och vaknade som vanligt skit tidigt, redan vid halv 8 imorse. Jag kommer aldrig komma ikapp med den här sömnen, är redan trött. Egentligen är det inte så konstigt eftersom i mitt huvud är klockan 10 i 2 på natten.

Idag har vi spelat spel hos gabi och ätit mat. Nu kommer min släkt snart för en renunion.

Bad actors, with bad habits...
Some sad singers, they just play tragic.
And the phone's ringing.
And the van's leaving.
Let's just keep touching.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback