Revolutionary road




God afton


Jag har precis sett klart Revolutionary road, som lämnade mig med söndergråtna ögon och en sorgen känsla i kroppen. Kort sagt, en av de bästa filmerna jag har sett (vilket jag skriver ganska ofta men) Väldigt bra.

Man kan klassa mig som en väldigt rastlös människa, jag tycker tillexempel att det är för tråkigt att bara se film så medan jag såg Revolutionary road passade jag på att snickra ihop en lampa jag köpte i thailand. Det gjorde att jag ville ta den jävla träklossen och kasta ut den genom fönstet, samtidigt som jag grät till filmen (och lite av frustration)
Nu är skiten ihopsatt. När jag flyttar tänker jag mörda den som tar isär den. Den saken är säker.

Jag längtar till imorgon, då ska vi fira caroline och äntligen festa ihop alla tjejer.

Nu ska jag fortsätta se film, den här gången blir det The Curious Case Of Benjamin Button (tacka gode gud för thepiratebay)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback