This is the first day of my life




Vi är hemma. Jag har blandade känslor, samtidigt som det var nästan en "aha"-upplevels att få sova i min säng saknade jag att vakna upp brevid alla tjejer. Att försöka tassa förbi widins säng så tyst som möjligt, störa sig på att cissi alltid ser fräsh ut fast hon bara gick upp för 10 min sen, behöva vänta pa att toan ska bli ledig, eftersom det är 5 tjejer som behöver den.
Jag kommer sakna att inte behöva ha ett mål med dagen.

Vi kom hem vid 7 igår kväll, jag var galet trött efter flygresan. När jag var hemma i lägenheten var klockan runt 10. Då satte jag mig för att prata med mamma, åt tacos och efter det deckade jag direkt i min sän.
Jag vaknade helt pigg vid 7 imorse. Nu har jag packat upp redan.

Jag säger som widin, jag har upplevt dom bästa veckornai mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback