You're free to leave me, but just don't deceive me



Det börjar bli lite komiskt med den här jetlaggen. Snart har jag varit hemma i4 dagar och jag har ändå inte ställt om mig till svensk tid. Istället är jag sjukt trött vid 10 på kvällen och vaknar vid 7 på morgonen. Varje dag sen vi kom hem. Mamma blir lika förvånad varje gång hon ser mig gå upp klockan 7.

När vi var i thailand tänkte jag på hur skönt det skulle vara att få vara hemma en vecka eller så innan jag börjra jobba igen, bara sitta och ta igen alla serier på datorn och äta allting jag har varit sugen på. Jo tjena, jag är redan uttråkad till döds och känner att jag MÅSTE hitta en syselsättning.

Idag är den att se fram emot lördag, då vi ska fira Caroline som har blivit systemet-myndig. Förfest med alla och efter en utgång.
Men efter helgen måste jag börja styra upp mina dagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback