--




Jag har hunnit med riktigt mycket idag för att vara ledig. Oftast när jag är ledig resulterar det i att jag ligger i en os av gammal kinamat i min säng och ser på dåliga serier men inte idag, icke.

Dagen började med att jag sov bort hela förmiddagen, halv 12 slog jag upp ögonen och fick lite panik, jag hade lovat Gabis att gå ut med Buco. Gick upp, drack kaffe och begav mig mot rogic. Efter en timmes promenad fick det vara nog, jag såg ut som en uteliggare när jag knalla runt i mina trasiga tights och stora t-shirt så jag lämnade buco och åkte hem.

Hemma städade jag hela mitt rum och steg i i duschen. Nu sitter jag här, i shorts och bh och ska börja fixa mig. Om ett tar ska jag träffa Gabi och slösa bort halva min lön.


Jag har faktiskt varit mycket duktig dom senaste månaderna och sparat mycket av mina pengar. Nu mera går jag in på min internetbank för nöjes skull och bara kollar på mitt sparkapital, sen sjunger jag högt för mig själv "And i think to myself, whaaaat a wonderful woooorld.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback