--




Den här dagen började som skit men slutade riktigt bra. Jag var på ett sånt dåligt humör fram tills lunch, oftast när jag är på jobbet får jag alltid kommentaren: "Varför ser du så glad ut?! Vi är på jobbet"
Idag var det för mycket med saker som hände i helgen så jag orkade bara inte. Hela förmiddagen gick jag runt i trans fram tills lunchen.
Då fick jag och Sanna beröm av en arbetskollega och det gjorde mig så glad.
För att citera: "Er ska vi vara rädda om, vem vet, ni kanske är framtida arbetskollegor till oss. Ni har växt så mycket på sistone och ni är verkligen duktiga på jobbet."

Det finns ingenting bättre än att få höra peppande ord när man är på dåligt humör.

Plus när jag kom hem fick jag veta att pappa håller på att leta efter lägenhet och han har kontaktat hyresvärden om nya tapeter till våran framtida lägenhet.
Åh jag vill bara att sommaren ska vara över så vi kan åka till halmstad, kos och flytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback