day 'n' night




Jag måste nog vara en av de få människorna som ibland kan tänka att jag hellre jobbar än är ledig. Missförstå mig rätt, jag vet att jag ofta klagar här på hur trött jag är efter jobbet och på matlådor men dagar som denna jobbar jag hellre.
De flesta av mina vänner jobbar och jag sitter hemma och ruttnar. Visst det är skönt att sova ut men efter det blir dagen bara seg.

Jag har iallafall hunnit storstäda mitt rum som jag aldrig orkar göra annars. Tänkte på det idag, jag tycker det är jobbigt att städa mitt RUM, förstå sen när man ska städa en hel lägenhet. Och göra andra vuxen sysslor på det.

Jahaja, något mer roligt hade jag inte att berätta. Vi ska laga tacos hemma hos Gabbsan ikväll så ska strax ta en dusch och bli lite fräsh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback