det låter alltid bra i tanken




När man jobbar själv kväll på vårat jobb finns det inte så överdrivet att göra, när man har lagat mat och fixat disken och allt det där blir det ganska mycket dötid över.
Så idag bestämde jag mig för att jag skulle göra balsta en tjänst och göra rent balkongen åt dom. (det är aska från alla rökare och mossa som växer överallt)

"Det här är väll nemas problemas"- tänker jag och hämtar kvasten i boden.

Det var det VÄRSTA jobb jag någonsin har startat  i hela mitt liv. Jag fick ta i med kvasten så jag fick skitsmak i munnen innan jag fick bort någon mossa alls, och då hade det lossnat från ett område på ca 15 cm.

Jag gav upp efter 40 min, då jag inte ens hade kommit halvvägs.
Det slutar inte här, när jag kollar upp, ska skaka händerna och tänka att imorgon kommer jag minsann få lite uppskattning för det här, då ser jag att ALL jävla jord har studsat upp på den vita väggen så då måste jag ställa mig och torka av den skiten också.

Jag tänker ALDRIG mer göra en sån tjänst för balsta, aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback