galet trött




Taskig uppdate här jag vet men skitsamma, har jobbat och supit dom senaste dagarna så har inte haft tid.
Igår firade vi Elin som vi avslutade med en utgång på Harrys. Där tyckte väll dom gamla gubbarna att det var kul med lite lammkött (dvs oss under 25) men det var inte lika kul för oss.
Jag hatar när man är i den här mellan åldern, för ung för harrys men för "gammal" för lotus.

Kom hem vid halv 3 inatt, lånade ett par skor av gabi innan jag gick hem. Hade så gaalet ont i fötterna av mina klackar. Upp med tuppen imorse och började jobba halv 8. Sanna har skrattat åt mig hela dagen för jag såg så sliten ut men nu har jag tagit en dusch och känner mig lite fräshare.

Ikväll ska vi ha myskväll hos Gabi och imorgon jobbar jag igen.
Det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback