nu är jag äntligen utvilad




Jag vågar inte påstå att jag har varit speciellt effektiv i helgen. I fredags grillade vi hemma hos Gabi och chefen, efter det satt vi och drack vin fram till 1 på natten så åkte jag hem.

När jag vaknade på lördagen var jag bakis och hade huvudvärk. Efter ett tag åkte jag till Gabi igen, vi låg och häckade på hennes altan halva dagen och den andra halvan hade vi sex and the city maraton i hennes soffa.
Jag sov kvar och när jag hade varit hemma en timme imorse bestämde vi oss för att ses igen.

Då köpte vi mat sen resten av dagen har vi legat i lukt av gammal thaimat och kollat sex and the city.
Det var min helg och jag måste bara beskriva den som underbar! Nu är jag fantastisk taggat för ÄNNU en arbetsvecka.

Ah, jag vill bara ha Kos nuuuu!

Kommentarer
Postat av: rogic

fast jag inte gjort något vettigt på hela helgen är jag lika trött idag som vanligt !!

2009-07-20 @ 07:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback