sannas och josses vanliga tur




Vilken jävla dag det här har varit, jag har gått omkring som i en dimme hela dagen.
Jag tar det från början:

Jag och Sanna skulle som sagt köra upp hennes föräldrar till arlanda inatt. Smart som jag var har jag levt loppan 2 nätter irad så igår när jag själv tyckte att jag skulle somna (vilket var vid halv 11) ville inte min kropp det. 01:24 var sista gången jag blickade på klockan, jag var beredd att ge upp men så somna jag.
För att vakna en timme senare och bli hämtad av familjen Widin.

Vi åkte dit, sa hejdå till Merja och Jocke. Hemvägen gick bra, en felkörning som plussade på några minuter bara. 06:20 var vi i stan igen. Jag åkte hem, slängde i mig frukost och fräshade upp mitt ansikte och sen var jag på jobbet 06.45.

Vid 10 tiden kommer Ivan och säger: Är det din peugeot som står där nere?
(jag hade tagit sannas och deras bil till jobbet)
Jag: Ja? Vad är det nu då?
Ivan. Du har glömt lyserna på, batteriet dör snart.
Jag: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, HELVETE det är sannas pappas bil!
Ivan: Hahahahaha

Jag springer ner och slår av men det var försent, pärlan hade gett upp.

När jag slutade gick jag och Widin ner i tron om att hon och jag kan putta igång den. Vi kunde flytta den typ 1 meter sen orka vi inte mer, så vi ringde på förstärkning. Emelie och Markus kom och tillslut kom en bil som hade startkablar.

Nu har jag nyligen kommit hem, har kört runt för att ladda batteriet.
Ikväll ska Gabi ha inflyttningsfest, först ska jag sova några timmar, jag tror jag dör snart.

Vi förstärker det här med en bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback