--




Det här kommer låta hur töntigt som helst, promenaden till jobbet imorse kan vara det mysigaste på länge. Solen höll på att gå upp (nästan iallafall) och luften var sådär frisk som den är på morgonen.
Haha, gud vad corny det låter. Det fick mig iallafall att bestämma mig för att jag ska börja gå till jobbet! (Är annars så bekväm att jag tar bilen för det går fortare men idag vill jag inte chansa eftersom jag drack igår)

Har nyligen kommer hem från ett 14 timmars pass på jobbet, 7.30 -21.30. Det var inte det roligaste att göra när man bara fick 4 timmars sömn inatt och speciellt inte när jag har varit helt solo HELA dagen.
Vet inte vad det var med mig imorse men jag vaknade klockan 5 och kunde inte somna om sen. Jag låg och tänkte på att jag skulle försova mig för när jag har druckit vaknar jag nästan inte av någonting.

Gårdagen var väldigt trevlig. Först fest hos Jennys släktingar och slutligen mälarbaden. Jag var en duktig flicka och åkte hem redan vid halv 1 eftersom jag skulle jobba idag.

Begränsade mitt drickande med tanke på jobbet idag och som chefen sa: det är vuxenpoäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback