alter bridge - broken wings



Sitter/halvligger i min säng och känner efter hur jag mår. Skit. Just nu. Man ska inte känna efter men ibland gör det sig påminnt. När jag har mina nere perioder vill jag bara snabbspola fram en vecka och tycka att livet leker igen. Istället ska man ta sig igenom det och bli starkare.
Jag blir inte starkare för jag vet varför jag mår dåligt. Varför jag kan gråta för minsta lilla.
Pms.

En sak som är konstig är att  när man är nere (vet inte ifall ni är så) men istället för att peppa med glad musik lyssnar jag oftast på musik som får mig att känna mig ännu mer nere.
Men jag vet också att i längden mår jag bättre av det därför går
broken wings på repeat nu.


Cry ourselves to sleep.
We will sleep alone forever,
will you lay me down
in the same place with all I love?

Kommentarer
Postat av: ems

ylva, jag har saknat dig!!!!! ses ikväll snygging <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback