born slippy




Jag vet inte riktigt vad som hände igår. Jag och Nattis hade kommit överens om att "bara dricka lite och ta det lungt för att sattsa mer på idag" men när vi lämnade hennes lägenhet var jag kanon packad.
Stod i öltältet på strömsholmen resten av kvällen. Träffade ett gammalt ragg som jag inte har sett på flera år, vi stod och prata några timmar och när öltältet stängde drog vi ner till time out. Jag var inne och vände där sen gick jag hem.

Nu är jag bakfull och ska ladda om till ikväll, då ska vi ut på harrys!
Skamligt att det blir en dubbelhelg den här veckan också men vafan.
Man lever bara en gång.





Kommentarer
Postat av: Gustav

Klippte ni bort mig i hörnet ;P

Postat av: josefine

Nej nej, det här är en annan. Den som du dök upp på var inte så smickrande på mig så la ut den här istället. :P

2009-06-11 @ 16:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback