förstår inte hur ni klarar det flickor



Det finns tre skäl till varför jag nästan aldrig har högklackat:
- Jag blir väldigt lång.
- Jag kan knappt gå i gympaskor när jag är onykter, allra minst klackar.
- Jag vet att jag får ont i fötterna efter 10 min på krogen.


Igår hade jag klackar och trots att skorna var relativt sköna dog jag nästan i slutet. Jag fick gå hem barfota och det gjorde nästan ondare än att ha på sig skorna. Tror aldrig att hemvägen har kännt så lång.

Det var roligt igår iallafall! Vi började hos Nattis sen ut på harrys. Sen onykter väg hem barfota.
Idag har jag huvudvärk och redan tråkigt.
 Det är jobbigt att vara ledig hela tiden, man måste vara så jävla kreativ och hitta på saker att aktivera sig med.

Kommentarer
Postat av: widin

du blir lagom lång, och det är snyggt att vara låååååång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback