i'm not ready to make nice



Jag följde med när widin skulle skriva körkortsteori idag och vi hade en tanke som var en win-win situation:
- Hade hon kuggat skulle vi tröst shoppa.
- Skulle hon klara det skulle vi firar-shoppa.

Nu klara den lilla tösen det så humöret var på topp under hela shopping rundan!
Jag köpte en sak som alla tjejer borde ha: ett rakblad till ögonbrynen. Vet inte varför jag inte har köpt det tidigare men nu är det mitt iallafall.
Jag var i en liten kris, jag tappade bort min pincett förra veckan så har gått med buskiga ögonbryn fram tills igår.

Ikväll har vi varit på kvällsfika hos Stridh, då började vi tänka på för några månader sen när Emma och lotta bjöd oss tjejer på middag och då började vi prata om att vi skulle ha en kväll i månaden när någon av oss bjöd på mat.
Alla instämde och tyckte det lät som en jättebra idé.
Det har aldrig hänt igen men förhoppningsvis kommer det ske snart.

När det är min tur kommer jag agera Gordom Ramsey och skrika: IS THIS GOOD ENOUGH FOR YOU?! YOU FUCKING PIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback