jag är kär




Jag har en fundering en kväll som denna. FÅR man vara gatumusikant när man sjunger
såhär bra ? Jag är kär i hans röst, varför har jag missat honom när jag har varit i stockholm?
Att han sjunger min absoluta favorit låt gör bara att jag smälter, har lyssnar på den 20 sen jag kom hem.

Ska bli skönt med lite ledighet imorgon. Eller jag är ledig från jobbet men inte uppgifter, gabbsan flyttar till egen lya så hela eftermiddagen plus kvällen kommer gå åt att bära och montera. Men när det gäller de tunga sakerna har jag sagt att jag tänker stå utanför och ta en cigg och kolla när grabbarna bär upp allt.

Var iväg ensam med Gabi till ikea, trodde det skulle sluta med  skrik och bråk men vi var ovanligt lugna. Allt fick vi in i bilen också så det var suveränt!

Nu sitter jag och väntar på att mina grannar ska sova så jag kan sno en tvätt-tid. Eftersom det ska bli 30 grader imorgon tänker jag ha så sköna kläder jag bara kan och alla linnen är i tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback