jag har fått en 80-årings kropp




Jag vet inte vad det har hänt med mig men det känns som jag har blivit manglad, min kropp är öm. Inte bara i ryggen utan i armarna, höfterna och i låren.
Jag har inte utfört några fysiska aktiviteter på sistone (utom att vända på mig under solning) så jag vet verkligen inte vad det kan vara.
Ont i halsen har jag också så nu fattas det bara att jag blir sjuk eller nått.

Har precis kommit hem från jobbet, ska precis börja laga mat. PRECIS det man vill göra när man är svintrött men jag måste ha matlåda till imorgon.
Bara det att eftersom mamma är i Halmstad så börjar det likna auschwist på matfronten.
Vi har mat men ingenting som matchar. Som bacon, men bara bulgur.
Ingen vidare kombination.

Nu ska jag se vad jag kan göra för kreativt till imorgon sen är det bara att ladda om för ännu en jobbdag i 30 graders värme. Jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback