sebastian krabba




Jag känner mig helt varm! Sen vet jag inte om det är för att jag ser ut som en krabba eller för ciderna jag drack på å-bryggan men jag är på heal the world humör.
Kan bero på att jag har haft två jävligt trevliga lediga dagar.

Dagen började idag med att jag, widin och Nattis åkte till sundbyholm och var där hela dagen. När vi kom hem gick jag och Sanna för att kika på ginas rea på stan. Cissi kom och anslöt sig sen köpte vi med oss mat som vi åt på hennes balkong.
Sanna hjälpte cissi med hennes hår och när vi var klara åkte vi hem och duscha, för att sen mötas upp igen och gå till å-bryggan.
Har suttit där fram till ett tag sen med Emma, Sanna, Maria, Nattis och Cissi.

Nu har jag precis fixat min matlåda och ska snart sova. Jobbar imorgon så är jävligt tacksam ever dessa dagar.














När vi var hemma hos cissi kollade vi på en hemsida vilka frisyrer vi skulle passa i:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback