små saker i vardagen som gör en lite gladare



Ibland är mina vänner helt obetalbara. Vi anordnade en grillkväll hemma hos Widin idag, jag och widin var där innan och tände grillen och lite sånt. När emma och Nattis kommer har dom köpt en blombukett och ett kort där det står: Tack för ni är så bra vänner, kram Emma och Natalie.

Sånt får mitt hjärta att smälta och tänka hur mycket jag uppskattar mina vänner.

Trots att det var en seg morgon, vaknade redan klockan 8 av morgonsolen så fram till typ 1 gjorde jag inte ett skit. Sen åkte jag och Widin till tuna park och shoppade. Efter det singstar, handling på ica ekängen och till sist grillning med brudarna.

Kom hem för ett tag sen, ska nöta OZ, för typ 3:e gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback