you know that I can make you believe in love, sex and magic


Varje gång jag ska jobba en helg så känns det inte som att det riktigt blir helg. Ioförsig ska jag bara jobba från 2 - 20.30 ikväll men man får ändå inte den där avslappnade känslan.

Anyhow, igår lagade vi mat och kollade tv hos Nattis. Idag jobbar jag och ikväll ska vi dricka cider på åbryggan, som ÄNTLIGEN har öppnat!



Ska passa på att ägna en rad eller två till er som tycker det är värt att offra era egna värderingar och ståndpunkter för att få komma in gratis på krogar eller få gratis dricka.
Dom som jobbar på krogar vet mycket väl vilken makt dom har över småtjejer som inte vill något annat än att få glida in på lotus när dom bara är 17 år, och tjejer går på det.
Sen utnyttjas dom och försöker anmäla. Det resulteras i att killen släppt efter 1 vecka i häktet och han hyllas på facebook att han "äntligen är frisläppt och allt var bara bullshit"

Tagen ur det riktiga livet, just nu. Jag hoppas att den här killen kommer få så jävla långt straff som bara möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback