--



Är nyligen hemkommen från Widin. Vi köpte hem sushi, åt godis och kollade på lets dance, hon, jag, emma och Gabi. Mycket trevligt.
Känns som jag inte har varit hemma på flere dagar. Igår jobbade jag hela dagen, efter jobbet följde jag med Widin hem och sjöng hennes nya skiva till singstar. På kvällen var vi hembjudna till Mäntys place, hon och Lotta lagade 3-rätters till oss som hjälpte dem att fixa deras nya lägenhet.

Idag har jag också jobbat hela dagen, också idag efter jobbet åkte vi iväg. Vi åkte till stan för att hitta nått nytt till imorgon. Såfort man får pengar hittar man aldrig någonting. Så jävla typiskt.

Imorgon ska vi festa! Längtar som faaan.

Nu ska jag kolla på big brothet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback