Det blev som jag trodde



Självklart vaknade jag med feber idag. På toppen av det var min hals så igensvullen att det tog 5 timmar innan jag kunde få i mig nått att äta. Fick livnära mig på thé innan det.
Har legat och ojat över min sjukdom hela dagen. Skämtade lite med mamma när hon var iväg och handlade och skrev ett testamente som jag la på henne säng.
Det löd:
JOSEFINE SJÖGRENS TESTAMENTE
- Om jag mot förmodan inte skulle överleva denna sjukdom som har satt sina klor i mig coh min kropp vill jag att följdande saker ska fullföljas efter min bortgång: alla mina kära ägodelar ska tilldelas till mina älskade vänner, Bea kan få mina kläder och pappa får tillbaka sin dator.

Till er mina kära vill jag säga att jag älskar er och hoppas att mitt minne kommer leva med er.

Nu tyckte inte min mamma att det här skämtet var så jätteroligt, plus att hon förklarade att man inte kan dö av halsont och 39 graders feber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback