Inte som planerat





Jag hade hela min söndagskväll klar igår: Kolla på wipeout och äta våfflor för att sen kolla på beck och äta glass. Jag hann så långt till Beck, men 20 min in på filmen somnade jag. När jag vaknade en och en halvtimme senare var glassen smällt och filmen var nästan slut.
Roligt.

Gick raka vägen till sängen och somnade, för att vakna 12 timmar senare. Nu är jag sådär groggy i huvet som man blir av att sova förlänge.

Planer för dagen.. Inga alls. Städa mitt rum står självklart på schemat, det gör det varje dag eftersom det nästan aldrig blir av. Problemet med mitt rum är att det inte är skitigt, för då hade jag känt ett MÅSTE att städa. Det är bara stökigt med grejer precis överallt. 
Det kan jag leva med men det ser för jävligt ut. Därför har jag flyttat ut datorn till vardagsrummet så slipper jag se skiten.
Det kallar jag en bra lösning.





bilder från lördagen




"Jag har aldrig tänk bröstknull när jag ser en tjejsurringning" - alla killar dricker


"hej mårten"


Sanna fick en hemlig beundrare


partyprissar



dagen efter


dagen efter


nya modet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback