Jag är i bakfylle-helvetet




Jag vet inte vad det beror på men ju äldre jag blir desto mer bakfull blir jag. De senaste halvåret har mina bakfyller bara blivit värre och värre.
Idag har jag haft en av mina värsta. Vaknade ganska tidigt, hade sån huvudvärk att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. På detta har jag konstant måt illa idag, hela förmiddagen har jag spendera med huvudet i toastolen. Jag har nästan aldrig spytt av bakfylla men den senaste tiden har illamåeende alltid kommit dagen efter.

Den maten jag har fått i min idag  var för en timme sen, nu mår jag lite bättre. Funderar på om jag ska orka åka iväg och köpa mc donalds senare ikväll.

Nu kom jag precis in från en promenad med min hund, så bättre mår jag! Ikväll tänker jag fortsätta ligga i min säng, se lite sex and the city.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback