Lista



Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Josefine Sjögren
Smeknamn: Josse/Bonden/Roro/Buffe
Beroende av: Vänner och familj.
Vad tror folk om dig? Vill inte veta, haha.
Hur imponerar man på dig? Genom att vara rolig och ärlig.
Brukar du skratta för dig själv? Ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Josse. Jag till inte gå hem själv. Var fan är du?" - haha sannas fyllesms
Var bor du? Eskilstuna
Trivs du där: Ja.
Äger du några converse: Ja, ett par svarta.
Sprit, cider, vin eller öl: Vin.
Brukar du bli för full: Ja.
Vad har du för mobil operatör: Comviq.
Är du allergisk i mot något: Pencilin.
Nästa mål i ditt liv: Flytta hemifrån.
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är josefine"
Vem ringde du senast? Sanna
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Min mamma sa att jag skulle steka på köttfärs till Bonita.
Antal timmar sömn inatt: 7-8 timmar.
Sov du ensam: Ja.
Brukar du komma i tid: Jag vill svara ja men jag vet att mina kompisar inte håller med, så nej.          
När mår du bra: När jag umgås med mina vänner.
När blev du fotad senast: Igår.
Hur känner du dig nu: Trött och bakis.
Vanligaste färg på dina kläder: svart.
Vad tycker du om fötter: Har lite fobi.
Vad saknar du: Vet inte.
Hade du en bra kväll igår: Absolut!
Favorit dryck på morgonen: Kaffe.
Rakar du benen: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 1 på vardagar, på helgerna runt 2-3.
Är du blyg? Nej inte speciellt.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Vill du hellre ha mail än brev: Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: Ja.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex.
Är du nöjd med ditt liv: Ja.
Är du bortskämd: Nej inte speciellt. Lite.
Vad gör du i morgon: Vet inte, får se.
Vad är det värsta du vet? Lögner.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika.
Vad längtar du till? Kos i sommar!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har de bästa vännerna man kan tänka sig.
Vad är det finaste du fått? Oj.. Tror mitt körkort. Mest för att hade jag inte fått det hade jag nog inte skaffat det så tidigt som jag gjorde. Och jag har haft STOR användning för det.
Hur gammal är du: 19.
Om fem månader: Lever jag loppan för mina sommarjobb pengar.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Någon av tatueringstjejerna.
Vilken tid gick du upp idag: Halv 11.
Vad ska du göra ikväll: Sova.
Är det okej att gråta: Absolut.
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta hemifrån och bjuda mina vänner på en resa.
Bär du glasögon eller linser: Ja, när jag sitter mycket vid datorn eller tv;n.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-11.
Har du piercing: Ja.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja, men om typ 10 år.
Solar du ofta: Ja.
Är du bra på att laga mat: Nej.
Gillar du att dansa: Ja.
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Ganska faktiskt! Mer än vad jag trodde.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten.
Vilken är din favoritglass: B&J
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Älskar det.
Vad äter du helst när du ser på film:  Godis eller chips med dipp.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Ja.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Absolut kvällsmänniska. Fungerar inte på morgonen.
Vilken ögonfärg har du: Mörk blåa.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Ja.
Hur ofta tränar/motionerar du: inte ofta.
Senaste låt du hörde: Håkan hellström - kärlek är ett brev skickat tusen gånger om.
Vad gör du på helgerna:  Fredagar - mys med tjejerna. Lördagar - fest. Söndagar - bakiskvällar hos Widin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback