nu kör vi!




Mitt i min iver över kvällen började jag känna mig dåsig. FAN FAN FAN, jag får inte få feber nu! Jag tog tempen och självklart var fallet så. 38,6 så det var ingen farlig hög feber. Jag proppade i min två alvedon och två ipren (ja, jag kör på teorin att ju mer man tar desto mer hjälper det) och la mig för att vila ett tag.

Efter en timme började jag må bra igen,så jag satte igång att sminka mig.

Alla som har haft feber vet att när den går ner börjar man svettas. PRECIS det gjorde jag, det bokstavligen rann om mig. Som tur är stod jag i mjukiskläder istället för mina festkläder, men att applicera smink på ett flottigt ansikte var mission impossible. Istället har jag kört allting tvärt om ordning idag och nu är jag klar to go.

(att febern kommer komma igen med dunder och brak imorgon är ingenting jag tänker på just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback