rehab ikväll



Den här helgen har blivit lite tvärtom. Igår när jag egentligen skulle stå och vara full klockan 11 låg jag istället i min säng med choklad och cola och läste boken "att älska som en porrstjärna" Vid halv 12 sov jag och vaknade pigg och i skaplig tid.

Ikväll därifmot ska vi iväg på fest, O'learys har ordnat nått som kallas rehab, där alla alkolister kommer hänga sista söndagen i månaden.

Nu kom jag precis hem från tuna park och solning med emma. Hörde slutet på en gammal klassiker i bilen så youtubar den nu, ´Patrik Isaksson - du får göra som du vill. Jag är inte bara en sucker för dåliga dokusåpor, även för kass musik.

Ska snart hoppa in i duschen för att bli av med solariedoften som osar kring mig just nu.

Jag hoppas på en bra kväll för resten av den här helgen har sugit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback