Saker som dyker upp i mitt huvud




Satt nyss och kollade igen alla våra tusen bilder från thailand. Här är bilder på saker som får mig att tänka på thailand och våra roligaste ögonblick där.


Alla dessa biljardspel.




Öl, såklart.



Våran första festkväll, som började med "några drinkar" men slutade med fylla för allihopa.



Poolen i Hua hin.



Assiton spriten som vi drack under hela resan. Den var billig.



Paradiset Koh tao.



alla våra förfester på hotellrummen.



Alla fyllor som spårade ur.



Jätteödlan Rombo som bodde utanför våran bungalow.



Alla dessa buckets (mest på koh phangan)



Alla dessa kroppsmålningar och lysbrillor (bara på koh phangan)



Äckel bungalown vi bodde i under nyårsveckan på koh phangan. Inget varmvatten, ingen städning, inge byte av handdukar och sängkläder. Vi hade en handduk som täcke och det var springor i taket.



tristesskvällarna på Krabi när vi skulle spara in pengar. Då vi bland annat byggde mänskliga pyramider.



Den UNDERBARA veckan i paradiset phi phi. Med underbara stränder, sol och fest.



Thaiboxningen.



Shoppingen i bangkok.



Och till sist, på flygresan hem när jag och Sanna tog sömntabletter utan att vi kunde somna. Vi blev båda som två fyllon.


Det var min thailandsresa! Säkert helt ointressant för er som inte var där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback