Salem Al Fakir - Black Sun Black Moon




Idag såg jag världens mest twistade film. Jag vet inte vad jag tycker om den. The dreamers heter den och den var jävligt bra samtidigt som den var äcklig att se. Det var drama så inge splatter blod men den handlade om en tvistad syskonrelation som gjorde den äcklig.

Iallafall, känner att den här veckan kommer bli bra! Ledighet blandat med lite jobb som avslutas med fest i Katrineholm på lördag. Vi gjorde en resa dit förra året också och den festen blev galen. Efterfest fram till 6 snåret på morgonen.

Väntar på att min älskade big brother ska börja. "Bara" sisådär två timmar kvar, vet inte vad jag ska sysselsätta mig med dit. Tror jag ska kolla på några sex and the city avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback