Whiskey Lullaby



Igår led jag av en sån överskottsenergi att det var riktigt jobbigt. Jag låg och såg sex and the city avsnitt till halv 5 imorse och ändå vaknar jag kl 9.30 alldeles av mig själv.

Idag har det blivit andra bullar, har haft lite små ärenden hela dagen. Vid lunch skjutsade jag Micke och Carro och nu på eftermiddagen var jag ute och gick med Fors i vilsta.
Jag önskar bara att det ska bli jobbtillfällen snart, blir galen av att gå hemma. Lite får jag skylla mig själv eftersom jag har varit tvungen att tacka nej de senaste gångerna dom har frågat, men nu är det slut med det.

Vet inte riktigt hur jag ska spendera resten av den här underbara vårdagen men den går i ett positivt tecken iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback