all along the watchtower




En fråga jag får av min syster är varför jag aldrig skriker när jag är arg. Och ärligt så gör jag nästan aldrig det, jag höjer nästan aldrig rösten.
Nyss slog jag nästan sönder min hand, kan knappt röra mina fingrar. Så arg var/är jag.
just nu vill jag bara flytta hemifrån.


Idag har jag jobbar, efter det åkte jag och gabi för att hämta ut min fat joe biljett. Sen lägenhetsvisnings (för hennes del) och avslutning på kvällen blev kvällsfika hos Emma.

Nu sitter jag och lyssnar på Bob dylan och försöker lugna ner mig. Jag är oftast sämst på att bli arg, slutar alltid med att jag gråter eller sån skit.

Imorgon får jag äntligen sova ut iallafall. Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback