broken wings




Trots att jag har varit ledig hela dagen har den gått fort. Gick på stan med Widin, emma och gabi, efter det tog vi en fika och tillslut drog jag och widin för att simma.

Imorgon ska vi på utbildning eftersom vi ska vara sommarvikarier. Jag vet inte varför men det känns som om den här sommaren kommer bli bra. Jag trivs på jobbet, jag älskar att få jobba ihop med widin, vi kan börja planera mer till flytten, långa kvällar med pine på åbryggan, grillning hos gabi, kvällsbad i mälarbaden och inte minst av allt: KOS!



Annars blir helgen lugn, får ta igen oss efter förra helgen då jag råkade spendera mer pengar än vad jag egentligen äger. Men skitsamma, huvudsaken är att jag hade kul, vet jag det kan jag leva fattigt sen resten av månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback