dra stringen söderut




Gårdagen blev tusen gånger bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag visste att vi skulle ha kul men inte så kul.
Först en galen förfest hos gabi, med hennes mamma, lillebror och hennes mammas kompisar. Vid 10 drog vi till lokomotivet, där ser vi att man inte kan betala med kort så det var en liten spoiler men det var nog bara bra. Jag var full nog redan innan.

Mingel, förband och sen Fat joe! Vi stod längst fram så vi fick ett gott öga till en av hans backup och efter konserten så började Emma prata med honom. Då bjöd han med oss till logen, där vi shottade whiskey och pratade.
Vi var alltså på efterfest med Fat joe! Helt sjukt. Helt-jävla-sjukt.

När dom drog till hotellet hängde vi med men väl där blev vi inte insläppta av hotellets personal. Då började Emma "tjaffsa" med Ken ring, han sa att mot sexuella tjänster skulle han ge oss nycklar.
Riktigt så desperata var vi inte så vi drog hem till Gabi, fylleåt och somnade.

Hur rolig kväll som helst och jag kan inte riktigt släppa allt det som hände. Så jävla otroligt!

Nu laddar jag om till ikväll då vi ska festa i Katrineholm.

Jag känner nu att jag inte kommer behöva festa på ett halv år, gårdagen kommer jag leva länge på!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback