höjden av trötthet



Jag är helt död idag. Varje gång jag sover hos Kimona vaknar jag alltid tidigt av någon konstig anledning. Widin var också vaken tidigt imorse så klockan 8 stod vi ute på Kimonas tomt och spela kubb. Båda var sjukt bakis så det gick inte så bra, därför gav vi upp ganska fort.

När vi kom hem från Katrineholm joinade vi de andra brudarna på strömsholmen.
Somnade i typ två timmar när jag kom hem, vaknade av att Gabi sms;ade och frågade om jag ville följa med ut och gå. Med tanke på hur min diet har sett ut den här veckan (cigg, take away mat och alkohol) så behövdes det verkligen.

Nu ska jag snart sova, först måste jag ta en dusch, ska börja jobba 7 imorgon bitti.

Sjukt rolig vecka iallafall, bästa på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback