lista




Vilken svordom använder du mest?

fitta eller jävla

Om du skulle vinna miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
en lägenhet och resor

Har någon någonsin kallat dig lat?
ja

Tittade du på tecknat när du var liten?
ja, älskade cartoon network

Hur många syskon har du?
2 systrar

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
ja, tatueringar

Vad har du för väder just nu?
soligt med lite moln

Vad åt du till middag senast?
pizza

Kan du vissla?
ja

Vilken film kan du alla replikerna till?
lejonkungen


Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6

Läser du för skojs skull?
ja men alltid innan jag ska sova, inte annars.

Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop

Har du en blogg?
ja

Vilket är ditt favoritämne?
samhäll tror jag

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
att jag iallafall har gjort mitt bästa

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej men jag gillar inte kött så mycket så äter inte det så ofta.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
fredrik eller william

Har du åkt moped någon gång?
ja, både kört och blivit skjutsad

Vad lyssnar du på nu?
daniel - bat for lashes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback