man kanske skulle ha skippat dom där sista shottsen




När jag vaknade för ett tag sen och nästan dog av baksmälla började jag fundera på varför jag blev så full igår. Hos Cissi drack jag bara lite vin och cider och då slog det mig: det kan vara fishermanshotten, shott-kannan ELLER lakris-shotten.

Det blev en sån jävla rolig kväll igår, full som en kastrull dansade vi arslet av oss. Hemvägen blev också en upplevelse försig, då jag och Widin kom på varför det tar oss 50 min att gå hem när det egentligen tar 15.
Igår stal vi flaggor, flyttade staket och lekte med en cykelpump.

Jag var hemma vid 3, då värmde jag pizza och nyktrade till.

Idag ska jag göra absolut ingenting, som det känns nu behöver jag flera dagar för att återhämta mig. (Tänker på stackars Emma som började jobba halv 8 imorse!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback